آموزش شنا به بزرگسالان
تخفیف!

آموزش شنا به بزرگسالان

هزینه آموزش:

(هزینه 10جلسه استخر جداگانه اضافه خواهد شد)

قیمت اصلی 1,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,000,000 تومان است.

توضیحات

آموزش شنا به بزرگسالان دوره حرکت روی آب

از کلاس های آموزش شنا می توانیم کلاس آموزش شنا به بزرگسال دوره حرکت روی آب را به علاقه مندان به این ورزش معرفی کنیم. برای ثبت نام در کلاس های آموزش شنا به بزرگسالان دوه حرکت روی آب، می توانید با پر کردن فرم در خواست درون سایت اقدام نمایید. رده سنی در نظر گرفته شده برای کلاس آموزش شنا به بزرگسالان دوره حرکت روی آب، برای سنین بالای هجده سال می باشد.و هیچ محدودیتی از نظر سطح توانایی برای افراد در نظر گرفته نشده است.در دسته بندی دوره آموزش شنا به بزرگسال چهار کلاس تخصصی در نظر گرفته شده است که مقدماتی ترین این کلاس ها مربوط به دوره حرکت روی آب می باشد. و به دنبال آن دیگر کلاس هایی که برای آموزش شنا به بزرگسالان مد نظر قرار گرفته شامل، شنا مقدماتی، پیشرفته و غریق نجات می باشد.

کلاس آموزش شنا به بزرگسالان دوره حرکت روی آب

همانطور که در وب سایت ما ملاحظه می کنید، کلاس های آموزش شنا برای تمام گروه های سنی مختلف در نظر گرفته شده است، که در برگیرنده آموزش شنا به خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می باشد.  برای آن دسته از افرادی که در رده سنی بزرگسال قرار دارند و وقفه ی طولانی بین شرکت در کلاس های آموزش شنا برایشان ایجاد شده است، توصیه ما این است که حتماً ابتدا از شرکت در کلاس های آموزش شنا بزرگسالان دوره حرکت روی آب شروع کنند.

یکی از نقاط قوت مجموعه ما این است که برای تمام کلاس های آموزش شنا که به شما معرفی خواهیم نمود. از مربی های حرفه ای شنا کمک گرفته ایم، تا تمام اصول اولیه شنا و چگونگی انجام حرکات شنا را با بهترین و به روزترین متد آموزشی به شاگردان آموزش دهند.کلاس های آموزش شنا به بزرگسالان دوره حرکت روی آب، برای تمامی افراد با هر سطح از توانایی و استعداد از شنا برگذار می شود.برنامه آموزش شنا به بزرگسالان، اجازه می دهد تا هر شناگر با توجه به سطح توانایی و استعدادی که دارد و با سرعت خود پیشرفت کند و یکی از وظایف مربی های شنا این است تا اطمینان پیدا کند که شناگر قبل از حرکت به مرحله دیگر، بر روی آن مهارت کاملا مسلط شده است.

دروس شنا برای بزرگسالان در سه سطح زیر موجود است که برای پاسخگویی به نیازهای آموزشی رده سنی بزرگسال تهیه شده است:

1) یادگیری اصول اولیه:

آموزش حرکات دست و پا، که از مهمترین و اساسی ترین مهارتهای مورد نیاز در شنا است و مهارت های لازم برای ایمن ماندن در آب و همچنین ایمن نگه داشتن دیگران

2) بهبود مهارت ها و حرکات شنا:

شرکت کنندگان در مهارت های اولیه شنا و شش حرکت اساسی شنا مهارت کسب می کنند.

3) شنا برای تناسب اندام:

شرکت کنندگان یاد می گیرند که نحوه انجام خزیدن به جلو، خزیدن به پشت و یا کرال سینه که شاید پیش از این بلد بودند را اصلاح کرده و استقامت خود در آب را بیشتر نمایند.

مراحل مختلف آموزش شنا به بزرگسالان

می دانیم که یادگیری شنا می تواند یک چشم انداز ترسناک برای بزرگسالان داشته باشد، اما تلاش نموده ایم تا با ارائه یک  سری امکانات فوق العاده برای بزرگسالان آموزش شنا به آن ها را راحت تر نماییم. در برنامه آموزش شنا به بزرگسالان دوره حرکت روی آب، یک مربی واجد شرایط تلاش می کند که با هر دانش آموز به صورت یک به یک کار نموده و به آنها وظایف و تمرین هایی ارائه کند تا در حین سرکشی بین دیگر اعضای گروه، آنها را تمرین کنند.

مرحله مبتدی:

این سطح برای شناگرانی است که می خواهند تکنیک های اساسی شنا را یاد بگیرند و با ترس از آب مبارزه کنند و بر روی نفس گیری خود کار نمایند.

مرحله مقدماتی:

در این سطح می توانیم همه چیز را در مورد بهبود حرکات اساسی آموزش دهیم. به شما نشان می دهیم که چگونه آب های عمیق را به راحتی برای شنا انتخاب کرده و استقامت و تکنیک های خود را تقویت کنید.

مرحله پیشرفته:

اگر شما در حال حاضر به عنوان یک شناگر از توانایی های خود مطمئن هستید، اما می خواهید روی مهارت خاصی از شنا کار کنید، حرکت های خود را اصلاح کنید و یا روی استقامت خود کار کنید این کلاس برای شما مناسب خواهد بود.

اهمیت آموزش شنا به بزرگسالان

برای بسیاری از بزرگسالان، تنها قرار گیری در نزدیکی آب باعث ایجاد احساسات منفی می شود، از ناراحتی گرفته تا احساس ترس، و فقط به این دلیل که هرگز شنا را به درستی یاد نگرفته اند. خبر خوب این است که یادگیری هرگز دیر نیست و ما در کلاس های آموزش شنا به بزرگسالان این امکان را برای افراد با هر سطح از توانایی فراهم آورده ایم. با شرکت در کلاس آموزش شنا به بزرگسالان دوره حرکت روی آب، نه تنها به درسهای شنا تسلط پیدا خواهید نمود، بلکه از همه فواید آن برای بهبود هرچه بیشتر سبک زندگی خود بهره مند خواهید شد.

فواید زیادی وجود دارد که بزرگسالان هنگام شنا می توانند متوجه آن ها شوند. غالباً توصیه می شود كه شنا را به عنوان یك روش ایمن و لذت بخش برای تحقق مزایای سلامتی به صورت یک ورزش روزانه انتخاب نمایید. انجام تمرینات هوازی ورزشی مانند شنا کردن، فقط به مدت چند ساعت در هفته می تواند احتمال ابتلا به شرایط مزمن یا حتی جدی سلامتی را کاهش دهد. چندین دلیل وجود دارد که شنا را به ورزش ایده آلی برای بزرگسالان تبدیل می کند:

  • شناگران بزرگسال از لحاظ جسمی و قدرت بدنی احساس بهتری دارند
  • شناگران بزرگسال از لحاظ روحی و ذهنی احساس بهتری دارند
  • شناگران بزرگسال طول عمر بیشتری را نسبت به هم سالان خود دارند
  • برای شناگران بزرگسال احتمال رخ دادن حادثه غرق شدن کمتر وجود خواهد داشت

شروع یادگیری شنا

هرگز برای یادگیری شنا دیر نیست. ما با برگزاری کلاس های آموزش شنا به بزرگسالان دوره حرکت روی آب، این امکان را برای بزرگسالانی که مدت زمان طولانی است که این تجربه را کنار گذاشته اند و جوانانی که علاقمند به یادگیری شنا هستند، فراهم آورده ایم. برای سطوح حرفه ای تر شنا و مراحل سخت تر و پیشرفته تر، بزرگسالان برای رده سنی بالاتر از هجده سال می توانند در کلاس های دوره مقدماتی و پیشرفته ثبت نام نمایند.

ثبت نام کلاس جدید

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

مرحله 1 از 2