دوره آموزش شنا بزرگسالان - آموزش شنا مقدماتی
تخفیف!

دوره آموزش شنا بزرگسالان - آموزش شنا مقدماتی

هزینه آموزش:

(هزینه 10جلسه استخر جداگانه اضافه خواهد شد)

قیمت اصلی 1,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,000,000 تومان است.

توضیحات

آموزش مبتدی شنا بزرگسالان

آموزش مبتدی شنا بزرگسالان  برای گروهی از افراد در نظر گرفته شده است که آمادگی شنا در سطح مبتدی را داشته اند و به دنبال کلاس هایی زیر نظر مربی های حرفه ای برای تقویت مهارت ها و تکنیک های شنا هستند. علاقه مندان برای ثبت نام در کلاس آموزش مبتدی شنا بزرگسالان دوره مقدماتی و برای گروه سنی بالاتر از هجده سال، می توانند از طریق نام نویسی در وب سایت اقدام نمایند. هدف اصلی که در کلاس آموزش مبتدی شنا بزرگسالان دوره مقدماتی دنبال می شود، بهبود توانایی و قدرت بدنی در انجام حرکت صحیح شنا برای طی کردن مسافت های طولانی تر در استخر می باشد. طی گذشت زمان به تدریج شناگران می توانند با اتکا بر توانایی و قدرت بدنی خود بر طول این مسافت ها افزوده و خود را برای مراحل سخت تر و دوره پیشرفته شنا آماده کنند.

کلاس های آموزش شنا به بزرگسالان

برای تمام رده های سنی از خردسالان تا بزرگسالان کلاس های تخصصی آموزش شنا را در نظر گرفته ایم. از این رو از علاقه مندان به ثبت نام در انواع کلاس های آموزش شنا به کودکان، خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان دعوت می شود تا با هر رده سنی که دارند از دوره های آموزشی در نظر گرفته شده در این کلاس ها بهره مند شوند. کلاس آموزش مبتدی شنا بزرگسالان دوره مقدماتی، برای آن گروه از افراد مناسب می باشد که مراحل ابتدایی شنا را گذرانده اند و هم اکنون نیاز دارند تا برخی از مهارت ها و تکنیک های شنا را بهبود ببخشند. در این مجموعه برای گروه سنی بزرگسال چهار دسته بندی برای کلاس های آموزش شنا در نظر گرفته شده است که شامل موارد زیر می باشند:

  • آموزش مبتدی شنا به بزرگسال دوره حرکت روی آب
  • آموزش شنا مقدماتی به بزرگسالان
  • آموزش شنا پیشرفته به بزرگسالان
  • دوره آموزش نجات غریق

ویژگی آموزش شنا به بزرگسالان

هنگام آموزش شنا به بزرگسالان، دو مسئله مهم است. اول اینکه،احتمال دارد برخی از افراد بزرگسال نسبت به اینکه هنوز شنا را یاد نگرفته اند احساس خجالت داشته باشند و بعپه همین دلیل ممکن است نسبت به توانایی های خود اعتماد به نفس کافی نداشته باشند. دوم، بزرگسالانی هستند که بسیار نگران جزئیات می باشند، و همپین امر می تواند مانع تسلط آن ها بر اصول شنا باشد. این موارد کاملا متفاوت از آموزش شنا به کودکان است، بچه ها فقط می خواهند شنا کنند، بازی کنند و از آن لذت ببرند، و بنابراین هرگز نگران جزئیات کوچک نیستند. برای آموزش مبتدی شنا بزرگسالان در ابتدا باید آنها را متقاعد کنید که برخی جزئیات بی اهمیت هستند و پرداختن به آنها موضوعیتی ندارد. درعوض، باید این حس به شناگران تازه کار بزرگسال القا شود که در آب راحت باشند تا بتوانند یاد بگیرند که چگونه شنا کنند.

بهترین روش برای آموزش مبتدی شنا به بزرگسالان

اولین کاری که باید هنگام شروع آموزش شنا به دانش آموزان انجام داد، ایجاد اعتماد است.

علاوه بر این، نکات زیر برای آموزش مبتدی شنا بزرگسالان نیز ارائه می شود:

صبر و شکیبایی: به شناگران بزرگسال تازه کار باید اجازه داده شود که با توجه به توانایی و سرعت یادگیری خود آموزش مبتدی شنا را بیاموزند. هدف اصلی یک مربی شنا حرفه ای باید کمک و راهنمایی شناگران باشد، نه اینکه آنها را تحت فشار قرار دهد.

همراهی درون آب مربی: مربی ها با دانش آموزان خود وارد آب می شوند تا مهارتهایی را که می خواهند به آنها بیاموزند را از نزدیک نشان دهند.

زیر نظر داشتن حرکات: مربی به خوبی حرکات دانش آموزان خود را زیر نظر دارد و پس از انجام هریک از حرکات، نقاط ضعف و قدرت را برایشان بازگو می کند.

دروس آموزش مبتدی شنا بزرگسالان

ممکن است این احساس را داشته باشید که برای یادگیری شنا کردن آمادگی کافی را دارید، اما کمی  در رابطه با این موضوع عصبی هستید. در چنین شرایطی به یاد داشته باشید که این احساس کاملاً یک حس طبیعی است، و ما در اینجا برای کمک به شما هستیم؛ تا با آموزش روش های صحیح و اصولی شنا، تا حد امکان این موضوع را برایتان به یک فعالیت عاری از ترس و نگرانی تبدیل کنیم. با کمک گرفتن از مربیان حرفه ای در کلاس های آموزش شنا به بزرگسال دوره مقدماتی، دستیابی به اهداف فوری در زمینه شنا را برای شناگران خود امکان پذیر کرده ایم و در نهایت شاهد تربیت و آموزش شناگران قدرتمند، مستقل و مسئولیت پذیر می باشیم.

برای اطلاع از برگزاری کلاس های خصوصی می توانید با راه های ارتباطی با ما تماس حاصل نمایید. کلاسهای خصوصی را برای دانش آموزانی که از ابتدا همراه با یک مربی  شخصی آموزش مبتدی شنا را گذرانده اند در نظر گرفته ایم. اما اطمینان داشته باشید که پیشرفته ترین روش یادگیری شنا را فارغ از اینکه در کلاس های خصوصی شرکت کرده باشید یا کلاس های گروهی، تضمین خواهیم نمود.

سعی شده است که در کلاس های آموزش شنا، اغلب دانش آموزان هفته ای دو بار آموزش ببینند و ترکیبی از دروس مختلف شنا در هر جلسه صورت بگیرد. ما در گروه های کوچک، کلاس های درسی برای گروه بزرگسالان ارائه می دهیم تا بتوانند همراه با دیگران شنا را آموخته و یاد بگیرند. شرکت کنندگان در این کلاس ها طی دوره کوتاهی با آب و محیط استخر آشنا می شوند و همچنین مهارت های اساسی برای موقعیت مناسب بدن و تکنیک های تنفس را یاد می گیرند.

ثبت نام در کلاس های آموزش شنا به بزرگسالان

برای ثبت نام در کلاس های آموزش مبتدی شنا بزرگسالان از طریق نام نویسی در سایت می توانید اقدام کنید. برای گروه های مختلف و با توجه به سطح توانایی امکان ثبت نام در کلاس های آموزش شنا بزرگسالان دوره حرکت روی آب، آموزش شنا مقدماتی، آموزش پیشرفته شنا و آموزش نجات غریق در نظر گرفته شده است. تمام کلاس های آموزش مبتدی شنا بزرگسالان زیر نظر مربی های حرفه ای شنا در استخرهای تهران برگزار شده و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید. علاوه بر ثبت نام در کلاس های آموزش مبتدی شنا بزرگسالان علاقمندان برای تمام رده سنی امکان دسترسی به کلاس های آموزش شنا را داشته و می توانند با نام نویسی از طریق سایت از آن ها بهره مند شوند.

 

ثبت نام کلاس جدید

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

مرحله 1 از 2