آموزش شنا خردسالان - ورود به آب - 3 تا 5 سال
تخفیف!

آموزش شنا خردسالان - ورود به آب - 3 تا 5 سال

هزینه آموزش:

(هزینه 10جلسه استخر جداگانه اضافه خواهد شد)

قیمت اصلی 1,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,000,000 تومان است.

توضیحات

کارگاه آموزش شنا به خردسالان و ورود به آب

هدف از برگزاری کلاس های کارگاه آموزش شنا به خردسالان و ورود به آب برای رده سنی 3 تا 5 سال برای کمک کردن به کودکانی است که نمی توانند به شکل مستقل وارد آب شوند. پس از آشنایی با محیط آب و استخر که در دوره های آموزش شنا مادر و کودک رخ می دهد، لازم است که کودک وارد مرحله ای شود که بتواند به شکل مستقل وبه تنهایی وارد آب شود، کلاس کارگاه آموزش شنا به خردسالان و ورود به آب دقیقاً به همین منظور تعریف شده است. اگر علاقه مند هستید که فرزندتان با محیط استخر آشنا شود و با برای یادگیری ورزش شنا رغبت پیدا کند، بهتر است برای شروع با ثبت نام در این کلاس آغاز نمایید.

ویژگی های دوره کارگاه آموزش شنا به خردسالان و ورود به آب:

  • مرحله غوطه ور شدن در آب
  • انجام دادن حرکت رو به جلو و عقب به سمت دیوار به همراه یک کمک
  • حرکت کردن در آب به مدت زمان ده ثانیه به همراه کمک
  • چرخش در آب از پشت به جلو و بالعکس
  • پرش در آب، فشار وارد کردن به آب و چرخش در آب و گرفته شدن توسط یک همراه
  • شناور ماندن بر روی آب به همراه یک کمک
  • خروج از آب

هدف از برگزاری کلاس کارگاه آموزش شنا به خردسالان دوره ورود به آب

هدف این است که کودک را در اولین تجربه آشنایی با شنا و محیط آب همراهی کنیم و این کار را به صورت یک حرکت تفریحی و سرگرمی انجام دهیم. بنابراین بسیار مهم است که شروع کلاس های آموزش شنا به خردسالان، همراه با بالا بردن سطح اعتماد به نفس و اطمینان پیدا کردن به محیط آب انجام شود. یکی از مهم ترین مراحل دوره کارگاه آموزش شنا به خردسالان و ورود به آب، زمانی می باشد که کودک توانایی حضور مستقل در آب را ندارد.

در چنین موقعیت هایی باید به گونه ای عمل شود که شنا کردن به صورت تجربه ای جذاب در آید که کودک به سادگی  بتواند از عهده آن برآید. در ابتدا و آغاز آموزش شنا به خردسالان، تأکید اصلی بر توسعه ابتدایی ترین مهارت های حرکتی است. اما این کار باید در حالی انجام شود که کودکان را از طریق سرگرمی و بازی، با آب و محیط شنا آشنا کند.

گام به گام آموزش شنا به خردسالان

گام نخست:

افزایش آگاهی و شناخت در رابطه با آب و محیط استخر

آشنایی با مهارت های حرکتی اساسی

افزایش اعتماد به نفس و اطمینان به توانایی های خود

گام دوم:

ورود به داخل آب

از جمله پریدن به داخل آب

شناور شدن بر روی آب

حرکت در آب به جلو و عقب

چرخش در آب

را می توان گام دوم در رابطه با کارگاه آموزش شنا به خردسالان معرفی کرد. بهترین زمان برای به کار گیری ابزار کمکی شنا مانند بازو بند، شناور و غیره در همین مرحله است.

گام سوم آموزش شنا به خردسالان:

افزایش یافتن مسافت در حرکت به جلو عقب و همچنین پیشرفت در مهارت های چرخش در آب

در این سطح از کسب توانایی در شنا، دیگر از ابزارهای کمکی برای شنا استفاده نمی شود. و کودک به استقلال کافی برای حضور در آب دست پیدا کرده است.

گام چهارم:

آشنایی با حرکت های مختلف شنا و همچنین لگد زدن در آب و کمک گرفتن از حرکات پا برای حرکت کردن

گام پنجم:

در این سطح حرکات دست روی آب و چرخش درون آب به درجات بالاتری رسیده و کودکان می توانند حرکات شنا را به شکل حرفه ای تری از هم تفکیک کنند.

در مسافت های طولانی تری از این مهارت های کسب شده استفاده کنند.

گام ششم:

در این گام دیگر کودک می تواند شنا را به عنوان یک ورزش به خوبی درک نماید و آمادگی شناخت آن به صورت یک ورزش حرفه ای را کسب نماید.

همچنین در این مرحله به کودک آموزش داده می شود تا بین حرکات دست و پا و نفس گیری در هنگام حرکت در آب، بتواند هماهنگی ایجاد نماید.

گام هفتم:

در مرحله هفتم کودک می تواند مسافت های بسیار طولانی تری را بدون کمک درون استخر شنا نموده و از چندین حرکت برای شنا کردن به صورت ترکیبی استفاده نماید.

حرکات دست و پای او با یکدیگر هماهنگ شده و نفس گیری برای طی نمودن مسافت های طولانی برایش راحت تر شده است.

گام نهایی:

در این مرحله است که دیگر کودک می تواند به صورت تخصصی یکی از شاخه های مربوط به شنا را انتخاب کرده و در آن شروع به کسب مهارت نماید؛ که  شامل رشته های: شنا رقابتی، غواصی، واترپلو، غریق نجات و غیره است.

طول دوره آموزش شنا به خردسالان

اگر کارگاه آموزش شنا به خردسالان  به شکل مدون و شرکت کردن کودکان در کلاس های شنا به صورت مستمر صورت بگیرد، مطمئنا کودک در مدت زمان کوتاه تری می تواند شنا را بیاموزد. البته این نکته را باید حتما در نظر داشته باشید که میزان تلاش و توانایی خود کودک در کوتاه تر شدن هرچه بیشتر این مدت نقش بسیار موثری دارد. اما نکته بسیار مهمی که باید به آن نیز توجه داشته باشید این است که در مراحل ابتدایی آموزش شنا به کودکان در سنین پایین، تمام تلاش تیم آموزش دهنده و به خصوص والدین باید بر این موضوع متمرکز باشد که کودک از طریق تفریح و سرگرمی با محیط آب آشنا شده و ترس از حضور در آب در او از بین برود.

در نتیجه آموزش برخی مهارت های شنا در خلال انجام برخی بازی ها صورت گیرد تا تاثیرات بیشتری بر علاقه مند کردن او به این ورزش داشته باشد. بنابراین ممکن است به ظاهر، کلاس جنبه آکادمیک نداشته باشد و کودکان خردسال بیشتر از لحظات شادی که برای حضور در کلاس های شنا از آن بهره مند می شوند، لذت خواهند برد.

·         وردود به آب برای خردسالان

بچه ها با ورود به زیر آب آشنا می شوند و همچنین می توانند از زیر آب بیرون بیایند. این کلاس برای بچه هایی است که هنوز نمی توانند خودجوش وارد آب بشوند. در این کلاس فرزند شما موارد زیر را فراخواهد آموخت:

غوطه ور شدن در آب

حرکت به عقب و جلو به سمت دیوار با کمک

حرکت در آب به مدت 10 ثانیه با کمک

چرخش از پشت به جلو و از جلو به عقب

پرش، فشار، چرخشو گرفتن با کمک

شنا، شناور ماندن به اندازه 10 متر با کمک

خروج از آب

 

ثبت نام کلاس جدید

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

مرحله 1 از 2