آموزش شنا مادر و کودک - با فاصله از آغوش - 6 ماه تا 3 سال
تخفیف!

آموزش شنا مادر و کودک - با فاصله از آغوش - 6 ماه تا 3 سال

هزینه آموزش:

(هزینه 10جلسه استخر جداگانه اضافه خواهد شد)

قیمت اصلی 1,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,000,000 تومان است.

توضیحات

شنا مادر و کودک

شنا مادر و کودک با فاصله از آغوش 6 ماه تا 3 سال

دوره شنا مادر و کودک با فاصله از آغوش 6 ماه تا 3 سال، در ادامه ی دوره آموزش شنا در آغوش مادر و کودک توصیه می شود، و برای والدینی که توانسته اند مرحله آشنایی فرزندان خود با آب را بگذرانند مناسب می باشد. در واقع دوره شنا مادر و کودک با فاصله از آغوش 6 ماه تا 3 سال را می توان مرحله ی پیشرفته تر آشنایی با شنا برای نوزادان و کودکان زیر سه سال معرفی کرد. در این دوره حضور مادران نیز به دلیل نظارت بر کودکان در هنگام شنا و همچنین انجام فعالیت های مشترک برای تقویت برخی توانایی های جسمی و روانی ضروری می باشد.

در این دوره برخلاف دوره شنا مادر و کودک در آغوش 6 ماه تا 3 سال ، کمی از وابستگی مادر و کودک کاسته شده و والدین می توانند آزادی عمل بیشتری به فرزندان خود بدهند و آن ها را در فاصله های کوتاه از خودشان رها کنند و آزادی حرکت در آب را به آنها بدهند. همانطور که می دانید و بسیار نیز توصیه می شود، اهمیت آموزش شنا تنها از جنبه تفریحی آن نبوده و در کنار برخورداری از اوقات فراغت خوش برای افراد، به آن ها کمک می کند تا بسیاری از مهارت های جسمی و حرکتی را نیز در خود تقویت نمایند.

در رابطه با آموزش شنا به کودکان، توجه به این موضوع که آموزش شنا می تواند موجب بهبود بسیاری از توانایی های حرکتی و همچنین رشد و پرورش مغز باشد، نکته ای است که بسیار حائز اهمیت می باشد. در واقع از آنجایی که هنگام شنا کردن بسیاری از حواس و ماهیچه های بدن در گیر می شوند، در نتیجه هماهنگی مغز با عضلات رشد و پیشرفت سریعی پیدا می کند.

خصوصیات دوره شنا مادر و کودک با فاصله از آغوش 6 ماه تا 3 سال

اهمیت آموزش شنا به کودکان را از جنبه های بسیار مختلفی می توان بررسی کرد. البته که هیچ زمانی برای آموختن و یادگیری شنا دیر نیست، اما هرچه سن پایین تر باشد آموزش شنا راحت تر صورت می گیرد. همانطور که می دانید نوزادان از بدو تولد توانایی شنا در آب را به صورت ذاتی در خود دارند و بنابراین شرکت در دوره شنا مادر و کودک با فاصله از آغوش 6 ماه تا 3 سال می تواند تجربه جالبی را برای والدین و فرزندانشان رقم بزند. همانطور که از نام این دوره آموزشی شنا پیدا است والدین به همراه فرزندان خود و در کنار آن ها در آب حضور دارند، اما این بار انجام برخی بازی ها و فعالیت ها با فاصله گرفتن نوزاد از آغوش مادر صورت می گیرد.

 

طی گذراندن این دوره ها، درجه پیشرفت اعتماد به نفس و استقلال در کودکان به تدریج بیشتر می شود و به آنها آموزش داده می شود تا بتوانند هر چه بیشتر با آب به شکل مستقل ارتباط برقرار کنند. یکی دیگر از اهدافی که این دوره ها دارند این است که ترس از آب در کودک کم شود و با مشاهده توانایی هایی که در آب دارد، به تدیج این ترس از بین برود. همچنین در این دوره از آموزش شنا و با راهنمایی هایی که مربی به والدین ارائه می کند می توان غوطه ور شدن و معلق بودن در آب را به کودک آموخت.

در واقع هدف از برگزاری دوره شنا مادر و کودک  این است که در ابتدای کار و شروع راه آموزش شنا، کودک نوپا به یک همراه و کسی که بتواند درمواقع ترس به او کمک کند نیاز دارد. در اصل کلاس های شنا مادر و کودک با فاصله از آغوش برای شادابی هرچه بیشتر و لذت بردن کودکان از لحظاتی می باشد که در کنار والدین خود از آن بهره مند خواهند شد.

در این کلاس، شما با فرزندتان موارد زیر را انجام می دهید:

  • بازی با حباب ها بر روی سطح آب

  • حرکت و شنا کردن با چانه در آب

  • حرکت و شناور ماندن بر روی شانه شما

  • رول از پشت به جلو و جلو به عقب

  • چنگ زدن به دیوار استخر

  • ورود و خروج از آب

هدف از شنا مادر و کودک با فاصله از آغوش 6 ماه تا 3 سال

هدف از دوره شنا مادر و کودک را می توان به شکل خلاصه در موارد زیر معرفی نمود:

  • شنا یکی از بهترین فعالیت های محبوب خانواده هاست که با کمک گرفتن از این بستر می توان پایه های اولیه اعتماد به نفس را در کودک شکل داد.
  • شنا کردن هماهنگی اعضای مختلف بدن و تعادل بین آنها را بهبود می بخشد. از آنجا که بدن کودک توسط آب پشتیبانی می شود، تمرکز اصلی او برای حفظ تعادل خواهد بود. بنابراین می توان این انتظار را داشت که در صورت انجام تمرینات مداوم و گذراندن این دوره ها، قابلیت حفظ تعادل در کودک با آموزش شنا تقویت شود.
  • شنا به ساخت عضلات کمک می کند. بنابراین در دوره شنا مادر و کودک با فاصله از آغوش 6 ماه تا 3 سال یکی از اهداف اصلی که دنبال می شود، تقویت تمام عضلات بدن به شکل موثر می باشد.
  • حضور در کلاس های شنا مادر و کودک، زمانی را در اختیارتان می گذارد که با آن می توانید پیوند عاطفی بین خود و فرزندتان را هرچه بهتر تقویت نمایید.
  • علاوه بر رشد و تقویت عضلات بدن، شنا کردن باعث افزایش توانایی برخی از اندام های داخلی بدن مانند ریه و رشد مغز نیز می شود.
  • یکی دیگر از مواردی که بسیار کمتر به آن توجه شده، این است که شنا حتی می تواند الگوی خواب فرزندان را نیز بهبود بخشد. زیرا یکی از تاثیرات مفید ورزش روی بدن این است که می تواند به وضعیت خواب افراد کمک نماید. لازم به ذکر است که این ویژگی در مورد ورزش در تمام سنین صدق می نماید.
  • شنا می تواند باعث افزایش اشتهای کودک شود. ورزش کردن در آب باعث می شود تا بتوانید بعد از خروج از استخر به فرزندتان میان وعده های مقوی و شیر بدهید و او با علاقه و میل بیشتری از این وعده های غذایی استقبال خواهد کرد.
  • یادگیری شنا باعث ایجاد حس اطمینان و امنیت در آب می شود. بسیاری از والدین، نگرانی خود نسبت به آب را به فرزندانشان منتقل می کنند، زیرا به توانایی شنا کردن خود اطمینان ندارند و موجب ایجاد این عدم اطمینان در فرزندانشان نیز می شوند. رفتن در آب در کنار کودک نه تنها باعث اطمینان بیشتر او از حضور شما در داخل آب و اطراف او می شود، بلکه می تواند اعتماد به نفس والدین را نیز افزایش دهد.

دوره آموزش شنا با فاصله از آغوش

نوزادان و کودکان نوپا با محیط آب آشنا می شوند و در هنگام یادگیری تشویق به بازی و لذت بردن از آب می شوند. این کلاس برای بچه هایی است که هنوز قادر به پاسخ دادن به نشانه های کلامی و پریدن به زمین نیستند.

در این کلاس، شما با فرزندتان در آغوشتان موارد زیر را انجام می دهید:

  • بازی با حباب ها بر روی سطح آب
  • حرکت و شنا کردن با چانه در آب
  • حرکت و شناور ماندن بر روی شانه شما
  • رول از پشت به جلو و جلو به عقب
  • چنگ زدن به دیوار استخر
  • ورود و خروج از آب

ثبت نام کلاس جدید

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

مرحله 1 از 2