آموزش شنا مادر و کودک - در آغوش - 6 ماه تا 3 سال
تخفیف!

آموزش شنا مادر و کودک - در آغوش - 6 ماه تا 3 سال

هزینه آموزش:

(هزینه 10جلسه استخر جداگانه اضافه خواهد شد)

قیمت اصلی 1,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,000,000 تومان است.

توضیحات

کارگاه شنا مادر و کودک – دوره آموزش شنا مادر و کودک

کارگاه شنا مادر و کودک در آغوش 6 ماه تا 3 سال

در اینجا به معرفی دوره آموزش شنا مادر کودک در آغوش 6 ماه تا 3 سال پرداخته ایم. این دوره همانطور که از آن نام آن پیداست، مرحله ای از آموزش شنا به کودکان زیر سه سال است که وابسته به والدین خود می باشند. همچنین آموزش شنا مادر و کودک در آغوش را می توان دوره مقدماتی آموزش  شنا معرفی کرد که برای کودکان 6 ماه تا 3 سال مناسب می باشد. بعد از این مرحله، آموزش شنا مادر و کودک با فاصله از آغوش 6 ماه تا 3 سال  توصیه می شود.

فواید یادگیری ورزش شنا نه تنها در رشد و سلامت هرچه بیشتر کودک موثر است، بلکه دوره های آموزش شنا مادر و کودک کمک می کند تا برخی روابط بین والدین و فرزند بهتر شکل گرفته و حتی برخی از توانایی و استعدادهای کودک بیشتر شناخته شود، و در ادامه با پیگیری های والدین به پرورش هرچه بیشتر آن کمک شود.

همانطور که فرزند بسیاری از کارها و مهارت های ابتدایی را در آغوش والدین خود می آموزد، کارگاه شنا مادر و کودک در آغوش 6 ماه تا 3 سال نیز بدین منظور بوده که کودکان که عموماً در این رده سنی به والدین خود بسیار وابسته هستند، این مهارت را در آغوش آن ها بهتر بیاموزند. لحظات یادگیری شنا در این دوره تنها جنبه آموزشی نداشته و سعی می شود تا مادر و کودک بتوانند در کنار هم از آموزش شنا لذت ببرند. سوالی که ذهن بسیاری از ما را درگیر خود می کند این است که سن مناسب آموزش شنا به کودکان چه زمانی است؟

سن مناسب آموزش شنا به کودکان چه زمانی است؟

شاید برای بسیاری از والدین این پرسش به وجود آمده باشد که سن مناسب آموزش شنا به کودکان چه زمانی است؟

در پاسخ به این سوال، به شکل کاملا ساده این گونه می توان تعریف کرد که یادگیری ورزش شنا از سنین پایین در کودکان، از این نظر مهم است که هم موجب تفریح و لذت بردن آنها در آب می شود و هم به یادگیری بسیاری از مهارت ها و تقویت برخی توانایی های حرکتی، حفظ تعادل، افزایش آرامش و کاهش مشکلاتی همچون ترس و اضطراب بسیار مفید خواهد بود. با توجه به اهمیت این موضوع تلاش نموده ایم تا یکی از مهم ترین و جذابترین دوره های شنا که تحت عنوان ” آموزش شنا مادر و کودک در آغوش 6 ماه تا 3 سال ” شناخته می شود را در رده بندی های خود بگنجانیم.

با نگاه اجمالی به این رده بندی ها متوجه خواهید بود که شروع یادگیری شنا از هیچ سنی دیر نخواهد بود، اما اگر به عنوان والدین به دنبال آموزش شنا به کودکان خود می باشید، می توانید با شرکت در دوره های آموزش شنا مادر و کودک آموزش شنا به کودکان خود را از 6 ماهگی آغاز نمایید.

ویژگی کارگاه شنا مادر و کودک در آغوش 6 ماه تا 3 سال

به شکل خلاصه می توان آموزش شنا در دوره تخصصی مادر و کودک را با برنامه معرفی آب به والدین و کودک آغاز کرد. انجام این فعالیت در شروع دوره کمک می کند تا کودک به آب عادت کند و استخر را محلی سرگرم کننده برای بازی بداند. والدین و فرزندان بازی هایی را درون آب انجام می دهند که مهارت های اصلی و مقدماتی شنا مانند دمیدن حباب، کنترل نفس، لگد زدن و شناور شدن را در خود جای می دهد. این کلاس روی جهت گیری بر روی آب تمرکز دارد و والدین و نوزادان را ترغیب می کند که در آب به یکدیگر اعتماد کنند. در اصل در کارگاه شنا مادر و کودک در آغوش 6 ماه تا 3 سال، نوزادان و کودکان نو پا یاد می گیرند که در آب احساس راحت داشته باشند و ترس و اضطراب را از آنها دور می کند.

همچنین از طریق تجربه های سرگرم کننده ای که خواهند داشت، اعتماد به نفس و مهارت آمادگی شنا در آن ها  پرورش داده می شود. علاوه بر اینها، حضور والدین از این رو بوده تا در مورد نحوه ایجاد محیط ایمن در آب، جلوگیری از غرق شدن و اهمیت نظارت بر کودکان اطلاعاتی را کسب نمایند. در دوره آموزش شنا مقدماتی مادر و کودک در تمام طول مدت شنا، والدین کودک را در آغوش خود همراهی می کنند. برای کودکان نوپایی که هنوز به مرحله آموزش نشستن در توالت نرسیده اند لازم است که حتما با پوشک در آب حضور پیدا نمایند.

در این کلاس، شما به فرزندتان کمک می کنید که موارد زیر را انجام دهند:

  • حباب را با کمک دهان و بینی در آب فرو کنند
  • هنگام ایجاد حباب در آب تلاش نمایند در آب حرکت  کرده و شناور بمانند
  • حرکت کردن و شناور ماندن بر روی قفسه سینه شما
  • رول از پشت به جلو و جلو به عقب
  • خزیدن میمونی
  • ورود و خروج از آب

اهمیت کارگاه شنا مادر و کودک در آغوش 6 ماه تا 3 سال

وقتی کودک شما هنوز آنقدری رشد نکرده است که بتواند راه برود، شاید این ایده که او را برای دوره های آموزش شنا کودک نام نویسی کنید به نظر خنده دار برسد، اما هدف اصلی این دوره، تنها آموزش شنا به کودکان نمی باشد، بلکه همان پاشیدن آب به اطراف و بازی کردن در آب، به تنهایی می توانند مزایای بسیاری داشته باشد. قرار گرفتن در آب بدن کودکتان را به شکل کاملاً منحصر به فردی درگیر می کند، که با لگد زدن، سر خوردن و پریدن های کوتاه و کوچک همراه می باشد.

هرچه سن کودک برای آشنایی با آب کمتر باشد به صورت ذاتی میزان ترس او از آب نیز کمتر خواهد بود و بنابراین راحت تر می تواند با آن ارتباط برقرار نماید. بنابراین برای شروع می توانید با کارگاه شنا مادر و کودک در آغوش 6 ماه تا 3 سال اقدام کنید و فرزندان خردسال خود را برای آشنایی با آب و ورزش شنا آماده نمایید. در رابطه به اهمیت آموزش شنا به کودکان به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • کمک به رشد مغز کودک
  • بهبود توانایی های مختلف مرتبط با یادگیری انواع مهارت ها
  • پرورش بازوها، پاها و ماهیچه های بدن
  • پیشرف های مختلف جسمی و روانی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • بهبود تعادل و هماهنگی بین مغز و عضلات

یکی دیگر از مزایای شنا برای نوزادان و کودکان این است که یک تجربه فوق العاده برای پیوند والدین و کودک را با خود به همراه دارد. در دنیای پرتحرک و سریع پیرامونمان، لذت بردن از یک تجربه در کنار کودکان اتفاقی است که بسیار نادر رخ می دهد که این مورد را در دوره های شنا مادر و کودک می توانید تجربه کنید.

کارگاه آموزش شنا مادر و کودک در آغوش

شما با فرزندتان کار می کنید تا موقعیت های بدن، شناور، حباب های دمیدن و ایمنی اساسی و مهارت های آبزی را کشف کند. این کلاس برای بچه هایی است که هنوز راحت کار با مربی بدون پدر و مادر در آب است.

در این کلاس، شما به فرزندتان کمک می کنید که موارد زیر را انجام دهند:

  • حباب را با دهان و بینی در آب فرو کنند
  • هنگام حباب کردن در آب، حرکت  کردن و شناور ماندن در آب
  • حرکت کردن و شناور ماندن بر روی قفسه سینه شما
  • رول از پشت به جلو و جلو به عقب
  • خزیدن میمونی
  • ورود و خروج از آب

 

 

ثبت نام کلاس جدید

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

مرحله 1 از 2