مرکز شنای ایران

استخر ارمغان مشهد (دوقلو)

فهرست مطالب
استخر ارمغان مشهد (دوقلو)

 استخر ارمغان مشهد (دوقلو) یک استخر بی نظیر با تمامی امکانات و همچنین کادری حرفه ای و مجرب فعال می باشد. درسال 1374 با گذشت چهار سال مجموعه رفاهی و ورزشی ارمغان در استان خراسان رضوی در متراژ 8000 متر مربع ساخته شد و دارای مجوز  فعالیت از سازمان تربیت بدنی می باشد.

استخر ارمغان مشهد (دوقلو) مخاطب بانوان و آقایان است که علاوه بر استخر ارمغان دارای ورزش های پرمخاطب مانند فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تکواندو، بدنسازی کودک، صخره نوردی، ژیمناستیک،  و … است.

امکانات تفریحی و رفاهی استخر ارمغان مشهد (دوقلو) شامل استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر آقایان، استخر کودکان، استخر بانوان، حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، اتاق ماساژ، استخر دوقلو، سیستم تهویه مطلوب، رختکن، کارتخوان، پارکینگ، فروشگاه لوازم ورزشی، بوفه، رستوران، سالن بدنسازی، حمام ترکی،آموزش غواصی، کلاس خصوصی و عمومی شنا، آرایشگاه، کافی شاپ، حمام آفتاب و …. می باشد.

حمام ترکی  استخر ارمغان مشهد (دوقلو) ترکیبی از هیدروتراپی گرم بخار است که تأثیر معجزه آسایی در هر دو وضعیت ذهنی و فیزیکی افراد دارد که می توانند از مزایای آن به طور کامل لذت ببرند. حمام ترکی ترکیبی مناسب برای کاهش استرس می باشد و واکنش های فیزیولوژیکی ناخوشایند را به لطف تاثیر آرامش بخش و تسکین دهنده ای که بخار گرم در هر دو بدن و ذهن دارد از بین می برد. حمام ترکی، پادزهر ایده آل برای تمام تنش هایی است که در طول روز کاری ایجاد می شود و هر نوع استرس را از بین می برد. 

اشتراک گذاری:
LinkedIn
WhatsApp
Telegram